תקנון ומדיניות ביטולים


תקנון ומדיניות ביטולים

תקנון מרכז הנדל"ן (להלן: "התקנון") מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והינו מיועד לנשים ולגברים כאחד.

  1. הגדרות:

    1. "החברה" – חברת סקאלה ד.מ בע"מ (ח.פ. 515231306) הינה הבעלים, המשווקת והמפעילה היחידה והבלעדית של אירוע פסגת ההתחדשות העירונית (להלן: "האירוע"), תחת השם והמותג פסגת ההתחדשות העירונית , אשר נמצא בבעלותה.

    2. "ספק" - ספק/נותן שירות, חיצוני לחברה, אשר נותן ללקוחות החברה שירותים, באופן ישיר או עקיף.

    3. "נרשם" או "משתתף" - אדם או חברה אשר נרשם לאירוע כדין והשלים תשלום מלא בגין הזמנתו.

    4. "מועד ביצוע העסקה" - היום בו חויב בהצלחה כרטיס האשראי של הלקוח, לרבות עסקאות קרדיט. ו/או הועברה אסמכתא להעברה בנקאית

    5. "צמיד השתתפות" - מקנה לנרשם אשר רכש אותו בלבד, כניסה לאירועים במהלך האירוע, בכפוף ליתר אמצעי הזיהוי הנדרשים, לרבות כרטיסי כניסה בנוסף ו/או תג זיהוי. הצמיד ו/או אמצעי הזיהוי הינם אישיים ואינם ניתנים להעברה ו/או מכירה לאדם אחר.

  2. תחולה:

    1. התקנון המחייב הוא זה הנמצא במשרדי החברה, שמקום מושבה – בבניין ב.ס.ר 1, בן גוריון 2, רמת גן, קומה 8.

    2. המשתתף ו/או מי שנרשם עמו (אם הרישום בוצע באמצעות נציג) מצהיר כי קרא תקנון זה טרם הרישום, הבין את תוכנו והסכים להיות כפוף לתנאיו במלואם. 

    3. המשתתף מצהיר, כי החברה הסבה את תשומת ליבו לכך שניתן לעיין בתקנון במשרדי החברה וכן באתר החברה וכי גם אם לא קרא את התקנון, הוא נמנע מרצונו החופשי מלעשות כן וכי אין בכך כדי להסיר מהמשתתף את הסכמתו להיות כפוף לתנאי תקנון זה וכי הוא מוותר על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הנוגעת לאי ידיעת התקנון על כל תנאיו, וכי הוא מודע לכך כי לולא הסכים להיות כפוף לתנאי תקנון זה, לא הייתה החברה מסכימה לרישומו והשתתפותו באירוע מלכתחילה.

    4. החברה שומרת על זכותה לשנות את תנאי התקנון בכל עת, מכל סיבה ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

  3. דרכי התקשרות:

    1. כתובת – ב.ס.ר 1, בן גוריון 2, רמת גן, קומה 8.

    2. טלפון – 6946*

    3. דוא"ל – meiravd@nadlancenter.co.il

    4. אתר אינטרנט - https://newpisga2024.nadlancenter.co.il/

  4. נהלי רישום:

    1. הרישום לאירוע הינו מגיל 21 ומעלה. 

    2. אירוע פסגת ההתחדשות העירונית יתקיים בתאריך 2/9/2024 במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. 

    3. החברה רשאית לשנות את תנאי ההרשמה ו/או אופן הרישום ו/או אח' בכל עת, ותעשה כמיטב יכולתה על-מנת לעדכן את המשתתפים בדבר שינוי תנאי ההרשמה ו/או אופן הרישום באמצעות דוא"ל ו/או בכל דרך הולמת אחרת. 

    4. הרישום על בסיס 'כל הקודם זוכה'.

    5. המחירים המפורסמים הינם מחירים ראשוניים וצפויים לעלות בהדרגה ככל שהאירוע קרב. 

    6. כל פרסום של מחירים מטעם החברה ו/או מי מטעמה יחייב את החברה למשך 24 שעות ממועד הראשוני של הפרסום. 

    7. החברה רשאית לבטל השתתפותו של נרשם, אם תהליך הרישום ו/או התשלום לא הושלם במלואו (עבור כל המשתתפים) בתוך 3 ימי עסקים מיום פתיחת ההזמנה, וזאת תוך מתן הודעה בדוא"ל ו/או טלפונית.

  5. אישור הזמנה:

    1. הליך הרשמה לאירוע יושלם רק לאחר שליחת אישור הרשמה (קבלה) מטעם החברה ולאחר שיבוצע תשלום מלא של המשתתף.

    2. החברה שומרת על מלוא זכויותיה, בהתאם למפורט בתקנון זה, גם לאחר מתן אישור הרשמה. יובהר, כי מילוי טופס רישום והגשתו לחברה ו/או מי מטעמה אינו מהווה אישור הרשמה. 

    3. לאחר אישור ביצוע עסקת האשראי, תשלח לנרשם קבלה באופן אוטומטי באמצעות דוא"ל.

  1. שינוי פרטי הזמנה:

    1. שינוי בפרטי ההזמנה יבוצע בכפוף לאישור החברה מראש בכתב בלבד. 

    2. בעת שינוי פרטי משתתף, המשתתף שנכנס (מחליף) נכנס בנעלי המשתתף המוחלף ומקבל עליו את התחייבויות המשתתף המוחלף ואת כל תנאי תקנון זה. בכפוף להסכמתה ושיקול דעתה בלעדי של החברה, לכל המאוחר עד 14 ימים טרם מועד תחילת האירוע; לאחר מכן, לא יתאפשר שינוי פרטים, למעט מקרים חריגים, בכפוף לאישור החברה ולשיקול דעתה הבלעדי.

    3. לקוח שהחליף משתתף אחר או עשה שינוי הזמנה כאמור, לא יכול לעשות שינוי נוסף – ניתן להשאיר את ההזמנה כפי שהיא או לבטלה בדמי ביטול כמפורט בתקנון זה ורק לאחר מכן, ניתן יהיה להירשם מחדש ו/או לרשום אדם אחר בגין אותה הזמנה, והכל בכפוף לאישור מראש מטעם החברה.

    4. הרישום הינו אישי ואינו ניתן להעברה ו/או מכירה לאדם אחר, על כן – לא יתאפשר שינוי בפרטי משתתף ביום האירוע אלא עד 14 ימים טרם האירוע.

    5. שינוי פרטי משתתף אינו כולל זיכוי בגין העסקה של הלקוח, אלא עסקינן בשינוי פרטי הנרשם בלבד וכפוף לתשלום דמי טיפול, כמפורט בתקנון זה.

    6. שינוי פרטי הזמנה יחויב/יזוכה בכרטיס אשראי אחד בלבד.

  2. ביטול הזמנה:

    1. נהלי הביטול הינם בהתאם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן. בקשה לביטול הזמנה תועבר לחברה באמצעות הודעה בכתב לדוא"ל: meiravd@nadlancenter.co.il.

    2. ביטול הזמנה יעשה רק לאחר שהמשתתף מסר לחברה את פרטי האשראי עמם ביצע את ההזמנה. 

    3. המועד הקובע לצורך חישוב דמי הביטול הינו המועד בו פנה המשתתף לחברה בכתב, באופן המפורט בתקנון זה, בבקשה לביטול ההזמנה. משתתף אשר פנה לביטול הזמנה אך לא מסר פרטי אשראי לצורך ביטולה או פנה לביטול ולא השיב טלפונית למוקד האירוע (במידת הצורך) לצורך קבלת פרטי אשראי – יראו את בקשת הביטול כמבוטלת ויהיה על המשתתף לשלוח פנייה חדשה לביטול ההזמנה ומועד הבקשה החדשה, הוא המועד הקובע לצורך חישוב דמי הביטול. 

דמי ביטול:

  1. החל ממועד ביצוע ההזמנה ועד 14 (ארבעה-עשר) ימים מיום ביצוע העסקה – ביטול ההזמנה כרוך בתשלום דמי ביטול בסך של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם, ובתנאי שהפנייה לביטול בוצעה לכל המאוחר עד 7 (שבעה) ימי עסקים טרם מועד האירוע.

  2. החל מ-14 (ארבעה עשר) ימים מיום ההזמנה ועד 75 (שבעים וחמישה) ימים טרם האירוע - ניתן לבטל את ההזמנה בתשלום דמי ביטול בסך של 200 ש"ח לכל משתתף. דמי הביטול יקוזזו מהזיכוי בכרטיס האשראי בגין הביטול. 

  3. החל מ-75 (שבעים וחמישה) ימים טרם האירוע ועד 14 (ארבעה-עשר) ימי עסקים טרם האירוע - ניתן לבטל את ההזמנה בתשלום דמי ביטול של 50% מסכום העסקה. דמי הביטול יקוזזו מהזיכוי בכרטיס האשראי בגין הביטול.

  4. החל מ-14 (ארבעה-עשר) ימי עסקים טרם האירוע ועד 7 (שבעה) ימי עסקים טרם האירוע - ניתן לבטל את ההזמנה בתשלום דמי ביטול של 75% מסכום העסקה. דמי הביטול יקוזזו מהזיכוי בכרטיס האשראי בגין הביטול.

  5. החל מ-7 (שבעה) ימים טרם מועד האירוע - לא ניתן לבטל את ההזמנה, לא ניתן להחליף אדם וכן לא יינתן כל החזר כספי בגין אי הגעה לאירוע, בין אם בהודעה להפקה ובין לאו.

  6. החברה תעביר בקשת זיכוי לחברת האשראי תוך 14 ימי עסקים, לכל המאוחר, ממועד מילוי טופס ביטול בצורה מלאה ותקינה.

  7. ככל שהרישום בוצע באמצעות כרטיס אשראי, יתווספו לדמי הביטול המפורטים להלן כל ההוצאות שנדרשה החברה לשלם בגין העסקה בכרטיס האשראי, בהתאם לדין.

  8. למען הסר הספק, פעולת החזרת החלק היחסי מסכום העסקה מבוצעת בפועל מול חברת האשראי, ולכן מועד קבלת הזיכוי בפועל תלוי בחברת האשראי בלבד (ככלל, פעולת הביטול/זיכוי תופיע בפעולות האשראי של הלקוח, בחודש העוקב ביצוע הזיכוי/ביטול על-ידי החברה).

  9. החברה רשאית לבטל השתתפותו של נרשם וכל מי שנרשם עמו, אשר התנהגותו ו/או מעשיו יפריעו למהלך התקין של האירוע לדעת החברה או אם הוא ו/או מי מטעמו פעלו באופן פוגעני ו/או מאיים כלפי נציג החברה, אבטחה, משתתף אחר (לרבות משתתף פוטנציאלי) ו/או כל הקשור לחברה.

  10. במקרה שלא ניתן יהיה לקיים את האירוע עקב כוח עליון, או מטעמים והגבלות הקשורים לנגיף הקורונה, ידחה מועד האירוע למועד מאוחר על-ידי החברה; במקרה זה למשתתפים לא תהיה כל תביעה ו/או דרישה כנגד החברה עקב הדחייה. במקרה זה, הזמנת הלקוח תעבור AS IS למועד הנדחה והכל בהתאם לפרסומי החברה. 

  11. החברה אינה אחראית לנזק, הוצאה או הפסד אשר יגרם באופן ישיר ו/או עקיף למשתתף כתוצאה מביטול האירוע ו/או דחיית האירוע ו/או שינוי בלו"ז האירוע (כולו או חלקו) ו/או שינוי מיקום של אירוע/ים אשר נגרם/ו במישרין ו/או בעקיפין מ:כוח עליון, מלחמה, מבצע צבאי, מצב ביטחוני, סגר, הפרות סדר, שריפות, הצפה, מזג אויר, אי אישור קיומו של אירוע/ים על-ידי מהנדס הבטיחות ו/או מי מטעמו ומכל סיבה אחרת אשר אינה בשליטת החברה ו/או באחריותה, בין אם צפוי ובין אם בלתי צפוי. 

  12. במקרה של ביטול אירוע/ים במהלך האירוע בשל סיבה/ות המנויה/ות כאמור לעיל, החברה תפעל לקיום יתר האירוע/ים המתוכנן/ים בהמשך האירוע כסדרם ולא תהיה למשתתף כל טענה כלפי החברה בעניין זה.

  13. יתכנו שינויים בלו"ז האירוע, לפני ו/או במהלך האירוע, של מועד ו/או מיקום ו/או היקף אירועים ולמשתתף לא יהיו תלונות ו/או דרישות בנושא או בנובע ממנו כלפי החברה.

  14. אי הגעה לאירוע ו/או אי איסוף אמצעי הזיכוי לא מהווה עילה לקבלת זיכוי בגין ההזמנה. 

  1. קורונה ו/או מצב חירום:

    1. ההרשמה לאירוע נעשית בשים לב למגבלות הקשורות למגפת הקורונה ו/או מצב חירום והחברה מחויבת לפעול בהתאם לגורמים המוסמכים לכך, לרבות משרד הבריאות, משטרת ישראל, יועצי בטיחות, משרד הביטחון וכדומה.

    2. המשתתף מאשר בזאת כי הוא מודע לכך שיכול והאירוע לא יוכל להתקיים במועד שפורסם בשל מגבלות הנוגעות לקורונה ו/או למצב חירום ועל כן, במקרה בו לא ניתן לקיים את האירוע במועד המתוכנן כאמור, האירוע ידחה למועד הבא בו יתאפשר לקיים את האירוע, ללקוח לא תהיה טענה כלפי החברה במקרה זה.

    3. המשתתף מאשר שידוע לו, כי בשל נגיף הקורונה ו/או מצב חירום יתכנו מגבלות ו/או דרישות מצד משרד הבריאות ו/או הגורמים הרלוונטיים. המשתתף מצהיר שהוא יעמוד בכל הדרישות, לרבות חיסון, בדיקות או כל הנחיה אחרת מצד הגורמים הרלוונטיים, לרבות משרד הבריאות, הממשלה או כל גורם אחר – כתנאי מקדים להשתתפותו באירוע. כל הוצאה שנובעת מכך, לרבות בדיקה מקדימה ו/או אח' יהיו באחריות המשתתף באופן בלעדי.

    4. המשתתף מתחייב לקיים את כל ההנחיות באשר הן במלואם, לצורך שמירה על בריאותו ועל שאר משתתפי באירוע.

    5. במידת הצורך ובהתאם לשיקול החברה, מידע אודות המשתתפים יועבר למשטרת ישראל, משרד הבריאות וכל גורם אחר לשם קיום האירוע ו/או לשם שמירה על בריאות המשתתפים ו/או הציבור.

  2. אמצעי זיהוי באירוע:

    1. הכניסה לאירוע תתאפשר תוך ענידת אמצעי הזיהוי שיחולקו למשתתפים כמפורט להלן.

    2. חלוקת אמצעי הזיכוי של האירוע נעשית ביום האירוע, בעמדות חלוקה ייעודיות שהוגדרו מראש על-ידי החברה. קבלת אמצעי הזיהוי תעשה בכפוף להצגת מזהה ובהתאם לדרישת החברה. 

    3. חלוקת אמצעי הזיהוי תעשה על-ידי החברה למשתתף הרשום בלבד: מתן אמצעי הזיהוי יינתנו ישירות למשתתף ויענדו על ידו בלבד. לא ניתן לאסוף את הצמיד עבור משתתף אחר, לרבות באמצעות אמצעי מזהה של אותו משתתף או באישורו.

    4. יובהר, כי עומדת לחברה ו/או מי מטעמה הזכות לדרוש מאדם שהגיע לאסוף את הצמיד אמצעי זיהוי נוסף ו/או פרטים אחרים במטרה לאמת את זהותו ו/או אסמכתא רפואית כתנאי להשתתף באירוע. היה ומשתתף סירב ו/או לא מסר אמצעי זיהו מספק לצורך אימות זהותו – רשאית החברה לסרב ליתן לאותו אדם את אמצעי הזיהוי, עד להמצאת אמצעי זיהוי מספק להנחת רווחת החברה. למען הסר הספק, משתתף שסירב ו/או לא סיפק אמצעי זיהוי (או אמצעי זיהוי נוסף) ולכן לא קיבל את אמצעי הזיהוי, אינו זכאי להחזר כספי בגין הזמנתו.

    5. לאחר שנמסרו לידי המשתתף, אמצעי הזיהוי של האירוע אישיים, אינם ניתנים להעברה לאדם אחר ונמצאים ב באחריותו הבלעדית של המשתתף; בכל מקרה של אבדן – לא יינתנו אמצעי זיהוי חלופיים. 

  3. תנאי תשלום:

    1. ההרשמה ותשלום לאירוע באמצעות כרטיס אשראי או בהעברה בנקאית. 

    2. אישור לתשלום יהיה בהתאם לתאריך הרישום בפועל (התאריך בו מוזנת ההזמנה למערכת ומתקבל אישור תשלום עבור העסקה). תשלום העמלה ו/או ריבית בגין התשלומים לחברת האשראי יהיה בהתאם למועד החיוב של חברת האשראי ובכפוף לתנאי ההתקשרות שבין הלקוח לבין חברת האשראי.

    3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מדיניות התשלומים בכל עת.

  4. מוקד הזמנות ושירות לקוחות:

    1. פנייה למוקד ההזמנות ושירות הלקוחות נעשית באמצעות 6946*

    2. מוקד ההזמנות יהיה פעיל החל מתחילת ההרשמה ויקבל פניות עד כשבועיים לאחר תום האירוע. המוקד רשאי לתת מענה בכתב (בדוא"ל) ו/או טלפונית, בהתאם לשיקול דעת החברה ובהתאם למהות הפנייה.

    3. פנייה למנהל: ניתן לפנות למנהל שירות הלקוחות של החברה באמצעות שליחת הודעת דוא"ל למוקד האירוע, תוך ציון בנושא ההודעה כי הפניה ממוענת למנהל. היה והתקבלה פניה הממוענת כאמור למנהל, ישיב המנהל בכתב לכתובת הדוא"ל ממנה נשלחה הפנייה. טיפול בפנייה יעשה בהתאם לשיקול דעת המנהל, תוך מתן הוראות בנושא לנציג שירות הלקוחות, ללא התקשרות ישירה אל מול הלקוח. 

  5. דיוור:

עם הרשמתו לאירוע, ייחשב המשתתף כמי שמצהיר ומסכים לכל התנאים, כדלקמן:

  1. עצם הרישום לאירוע ומילוי הפרטים בטופס ו/או מסירתם לנציג מהווים את אישורו של המשתתף לקבלת חומרי שיווק ופרסום מטעם החברה, מכל סוג שהוא, בכל מדיה שהיא ואשר מתייחסים למוצר או לשירות המוצע על-ידי החברה, וזאת אלא אם הנרשם ציין אחרת בפני נציג הרישום.

  2. ידוע למשתתף שהוא זכאי, על פי דרישתו, בכל עת לאחר משלוח האישור כאמור, להודיע לחברה על סירובו לקבל דבר פרסומת, דרך כלל או מסוג מסוים ולחזור בו מהסכמתו, ככל שניתנה. לצורך הסרה מרשימת התפוצה של החברה, יש לשלוח בקשה במייל לחברה עם הנושא: הסרה מרשימת תפוצה. בתוכן ההודעה יש לרשום את המייל המבוקש אותו מעוניינים להסיר ו/או מספר טלפון נייד, בהתאם לבקשה. החברה מתחייבת להסיר את הרשומה מרשימת הדיוור בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה במייל. ואולם, ידוע למשתתף כי ישנן הודעות מתוזמנות מראש, כך שיכול וגם לאחר הבעת סירובו לקבלת דיוור מהחברה, יתכן וישלחו הודעות נוספות שתוזמנו מראש.

  3. למען הסר הספק: הרישום לאירוע אינו מותנה בהסכמה לקבלת הודעות פרסום מהחברה.

  4. הפרטים הנתונים, הידיעות והמסמכים שמסר ו/או ימסור לחברה ו/או למי מטעמה, לרבות פרטיו האישיים, יכול שיוזנו במאגר המידע של החברה וכי המידע נמסר על-ידו מרצון ובהסכמה מלאה, מבלי שחלה עליו חובה חוקית לעשות כן וכי ידוע לו שייעשה שימוש במידע על-ידי החברה ו/או מי מטעמה והוא מסכים לכך. 

  5. החברה מתחייבת לשמור על פרטיותו של הלקוח ולהימנע מהפצת פרטיו האישים למפרסמים, אלא אם נדרשה לעשות כן על-ידי רשות מוסמכת ו/או חברת אשראי ו/או חברת סליקה והוא מוותר בזאת על כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בשל כך.

  1. הגבלת אחריות:

    1. ידוע לנרשם כי יתכנו שינויים בפעילויות המתוכננות שבמסגרת האירוע. 

    2. החברה ו/או מי מטעמה רשאים לשנות בכל עת, מכל סיבה שהיא ועל-פי שיקול דעתה הבלעדי, את תכנית האירוע וכן כל מוצר ו/או שירות אחר המתקיימים ו/או המסופקים במסגרת האירוע, בין על-ידה ובין באמצעות אחר. החברה תיידע את הגורמים הרלוונטיים הנוגעים בדבר, במועד ובאופן המתאימים, אם וככל שיידרש.

    3. החברה משמשת כמתווכת בלבד בין משתתפי האירוע לבין ספקי השירותים השונים מובהר בזאת מפורשות, כי החברה אינה אחראית על מעשיהם ו/או מחדליהם של ספקים ולפיכך, החברה ו/או מי מטעמה לא תישא באחריות כלשהי לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר ו/או עקיף, תוצאתי או אחר, שייגרם למשתתף באירוע ו/או למי מטעמו ו/או לכל צד ג' שהוא, במהלך האירוע ו/או כתוצאה ממעשה או מחדל של אחד הספקים, לרבות אך ללא הגבלה אינה אחראית לכל אובדן, גניבה, פציעה או נזק מכל סוג שהוא שנגרמו במתחמי האירוע או מחוץ לו. 

    4. ידוע למשתתף כי החברה אינה עורכת ביטוח למשתתפים ו/או לציודם וכי פעילותם של המשתתף במסגרת האירוע ו/או עקב האירוע הינה באחריותו האישית והבלעדית של המשתתף.

    5. המשתתף באירוע יישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, בין ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר, שייגרם לכל צד ג' שהוא, במהלך האירוע, כתוצאה ממעשה או מחדל של המשתתף, ובכלל זה כל נזק מכל סוג שהוא שייגרם, ככל שייגרם.

  2. כללי התנהגות:

    1. החברה רואה בחומרה רבה כל אירוע אלימות באשר הוא, פיזי או מלולי. יובהר, כי כל פעולה העולה כדי אלימות מכל סוג שהוא כלפי משתתפי האירוע ו/או עובדי החברה ו/או אנשים אחרים ו/או כל פעילות אחרת הפסולה בעיניי החברה, לפי שיקול הדעת הבלעדי של החברה, תביא לביטול ההזמנה ויתר האנשים שנרשמו עם אותו גורם שנהג באלימות כאמור. לעניין ביטול לפי סעיף זה, יראו את ביטול כאילו המשתתף וחבריו מבקשים לבטל ביוזמתם, ועלות הביטול תהיה עליהם באופן בלעדי, בהתאם למדיניות הביטול כמפורט בתקנון זה.

    2. חל איסור מוחלט להכניס ציוד הגברה ו/או רמקולים ו/או ציוד קריוקי (להלן: "ציוד הגברה") ו/או ציוד תאורה, לרבות פנסי לייזר לשטח המלון בפרט ו/או לכל מתחם בו מתקיימים פעילויות מטעם החברה. יובהר, כי המפר סעיף זה יאלץ למצוא פתרון אחסון עבור הציוד האסור. במידה ויופעל ציוד הגברה בשטח המלון, הדבר מהווה הפרה בוטה של נהלי האירוע ומקנה לחברה ולמלון זכות להרחיק את המשתתף.

 

 

להרשמה לחצו כאן

אני מאשר את התקנון ותנאי השימוש של מרכז הנדל"ן